עיצוב ובניית מטבחי בוטיק

מדויקים לך

פתרונות עיצוב, יצור, ניהול וביצוע עבודות מטבחים באיכות גבוהה ובגימור מושלם,
מתוך הקשבה עמוקה לרצונות הלקוח, לחלל הבית ולתקציב הפרויקט.

הבנה עמוקה של

אפיון וחלל

באריאל מטבחים אנחנו מאפיינים לעומק ובצורה אמפטית את צרכי הבית והלקוח, מקשיבים אליהם ומוצאים פתרונות יצירתיים וחכמים להתאמה אישית של המטבח לצרכי הלקוח תוך ניצול מיטבי וחכם של החלל למקומות אחסון.

שילוב הרמוני של

שלמות ומקצועיות

ההבדל בין 95% ל-99% הוא זה שעושה את כל ההבדל בינינו לבין יצרני מטבחים אחרים. אצלינו לא מתפשרים על המילימטר של הגימורים כדי ליצור יצירת מופת שהכי קרובה לשלמות, מה שגם משמר את המטבחים שלנו לאורך זמן ועושה אוירה אחרת לגמרי בבית.

מיקום אסטרטגי של

שליחות והשראה

הגענו למכמש לפני כ-15 שנה מתוך שליחות ואהבה עמוקה אל הטבע שעוטף אותנו מכל פינה. אויר ההרים של בנימין, השקט, הרוח והמשמעות העמוקה של לחיות בנחלת ארץ האבות – נוסכות משמעות לכל היצירתיות ומעדנת אותה.

מטבח כפרי משפחתי עם ניצול מירבי של חלל ומגוון מקומות אחסון.

לכל אורך הדרך הרגשנו את המקצועיות, הזמינות, ותשומת הלב לפרטים של אריאל ושל כל הצוות בצורה יוצאת דופן. התוצאה עלתה על כל הציפיות שלנו וקיבלנו מטבח מיוחד, יפהפה ומותאם אישית לצרכים שלנו כמשפחה.

שאול דה-מלאך

כוכב השחר

מטבח במראה מודרני עם נטיה לאצילות יוקרתית

החלטנו גם אנו לפנות ל " אריאל מטבחים" לתכנן לנו מטבח מיוחד ולא סטנדרטי… ואכן כמו שאתם רואים מטבח כחול כהה יפה עם ידיות רוז גולד אריאל הגשים החלום שלנו למטבח פרקטי, שונה ומיוחד, שכל אורח מתפעל מהעבודה היפה, המדויקת והמושלמת. המקצועיות, העמידה בזמנים, היחס והנעימות הם חלק בלתי נפרד מחברת אריאל מטבחים. תודנו נתונה לכם.

ישראל פרנס

פתח תקוה

מטבח אלגנטי בסגנון מודרני ואופנתי.

שבי שומרון

מטבח רחב ויוקרתי. ניצול שטח פשוט למקום נח ומואר.
מטבח כפרי מואר, משפחתי ונינוח.

שילוב של דלתות פולימר שמנת של חברת אורצ'ארד עם חזיתות צבועות שלייף לק בצבע תכלת. את ההשראה לאי הביאו הלקוחות בעצמם. אי מאסיבי עם רגלי עץ ועיטורים חרוטים ב-cnc, בשילוב עץ עלון כפרי מלא.

יצחק גרינבוים

לשם

מטבח יוקרתי בסגנון כפרי

מידע שימושי בתחום המטבחים

סוגי פורמייקה

05/15/2023

לקרוא >>

פתרונות הריהוט לפינות

05/15/2023

לקרוא >>

מה הדברים שחשוב לכם לסגור לפני שמחדשים את המטבח

05/15/2023

לקרוא >>